Sivut

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Hesan miitti 6.10.


Ohayo minna!
Otsikosta päätellen voitte arvata jo että kävin Hesan miitissä. Kiitos, oli hauskaa :D 
Sitten kuvien pariin. Mun kamera + Blogger = paraslaatuforever ja en sitte muista melkee minkää nuken nimee ^^'



 Mukana oli yks tae :)



 Oon aina toivonu näkeväni tän livenä nwn

 nätti, asu sopi hyvin yhtee :))





 Rin uudella peruukilla <3 :)



 sulonen ^w^

Mantan Miku-laukku ja -figuuri, mä haluun!

 




 Yumie (: Meinaan koko ajan sanoo Aya ...













Ja sit mentii minnes muuallekkaa ku tennispalatsin yläkertaan :D

Pockystand :DDD
 Laitoin väärän valaistuksen kameraan nii kuva on vähä keltane.

 Mun silmät vammas jotenki oudosti tos kuvas nii senssasin xD arvatkaa tuliko paha olo sen jälkee ku olin ahminu noi kaikki :s

 Iso-Jemina (:D) yritti saada sitä pallukkaa tuolt ramunen sisält ja tapella Mantan kaa kumpi saa sen, ei onnistunu :---D

ja lopuks viel ryhmis. Tae (en edelleenkään muista nimee) jäi kuvast pois ja muutenki toi kuva on aika pieni :oo Valitan.







1 kommentti: