Sivut

keskiviikko 15. elokuuta 2012

Random pics

Moroo! Lupasin niitä rantakuvia, mutta kuvien editoiminen kestää. Mutta oli pakko kuitenkin postata jotain, eli tässä tulee :D 







 Ja sitten mun komee kolmen kuvan tarina. Se kertoo kahen etanan rakkaudesta, Donitsi & Rinkula. Se on maailman surkein, tylsin, juoneton ... ja saatte keksii ite muuta negatiivista mut ihasama xd Älysin just kai et etanat voi vaihtaa sukupuolta ... :o

 Donitsi: "Is it my fate to be forever alone?"


 D: "Hey you, who are you? And what are you doing alone?

D: Hmpf, whatever.
R: wait. I ... I ... love .... you.
D: *Didn't hear* 


SIILI <3




Mun tekemä hame ja toppi. Oon ylpee, ku oon nii huono käsistä :P Sitä ei saa dissata mun kuullen.


Tää muistuttaa kamalasti mun yhen kaverin fb-proffakuvaa :oo


Sitte mun asukokonaisuus viel Melissan vyöllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti