Sivut

torstai 3. toukokuuta 2012

Kirjekaveri naapuriin

Hei kaikki! Käytiin naapurin kanssa kuvaamassa lähi-niityllä ku se sai just nuken.
Me oltii siel jtn pari tuntii.
Mul ei ollu yhtää hauskaa ku kuvasin tätä D:
-Kylmä käsistä
-Harun käsi katkes sillee jänskästi (mun piti vaihtaa se Errordollin antamaan Ayan vanhaan kroppaan mut käytin väärää työkalua nii sitä ruuvii ei voi enää irrottaa owO PsykokwakD:)







 H: ...

H: ... Vai niin ...

 H:*lukee kirjeen

H: *kääntää kylkeä*

Selvennys:
Moi Haru! Mitä kuuluu? Minulle kuuluu hyvää. Olen tulossa sinne Etelä-Suomeen vaihto-oppilaaksi. Kuulemma muuten siihen naapuriisi. Tapaamme siis varmasti pian!
T. Aya
 H: *vaipuu omiin maailmoihinsa

räks
H: *hätkähtää hereille* Mi-mikä se oli?
H: ... ?!
???: Heiii!
H: HIIIAAAAH!!! *kaatuu*
 juu aika kämänen asento

 ?: Hupsista! Anteeksi, ei ollut tarkoitus!

?: Tarvitsetko apua?
H: E-ei kiitos

 H: Kuka olet?
?: Ai minä vai ?
 A: Nimeni on Aya. Hauska tutustua!

 H: Vai niin ... Ai se Aya? Onhan se mahdollista, mutta ...
 H: *nousee* 
Minä olen Haru Kairouseki.
A: Haru Sou Kairouseki, sehän on ...

H: Hm? Oho

H: ...  
 A: Mikä tuo on?
H: Kirje ystävältäni. Ei sen kummosempaa.
A: Hän ei vieläkään tajunnut
 A: Tuo kirje on Pohjois-Suomesta.
H: Jep. Mistä .. ?
A: Ja kirjeen lähettäjä on Aya. Hän tulee vaihto-oppilaaksi tänne, eikö vain ?

H: Mistä sinä ....?
Niinpä tosiaan. Olenpa tyhmä. Hän on ihan selvästi...'

 H: Nyaaaaaa! ~
A: ^_^






Ja lopuks vielä jotain kuvia







2 kommenttia: